piątek, 19 lipca 2013

Liebster Awards


Woow.... Pierwszy raz jestem nominowana, ale jakos sobie poradze :)
Zostalam nominowana przez:http://hazzstories.blogspot.com :)
Czytala reszte moich blogow, ktore zakonczylam :)
1.Od  kiedy jestes Directioner?
Od 1.01.13 :***
2. Ile masz lat?
14 :)
3. Jestes shipper? Jesli tak to jakie romance shippujesz?
Wiem, ze Lanielle juz nie ma, ale to ich kocham najbardziej <3 
4. Jaka piosenke 1D lubisz najbardziej?
Ymm.. Jest ich  wiele, nie potrafie zbytnio wybrac dlatego napisze 5 wedlug mnie najlepszych:
-WMYB
-LT
-GBY (Gotta by you)
-Moments
-BSE
5. Gdzie chcialabys mieszkac w przyszlosci?
Raczej za granica, ale pewnie trudno by mi bylo rozstac sie z rodzina i przyjaciolmi.. Na pierwszym miejscu stawiam LONDYN, lub miasto rodzinne Harry`ego :)
6. Jakie sa twoje marzenia?
Wyjsc za maz za jednego z 1D, ablo nie za wszystkich, Yhhh.. KONCERT 1D W POLSCE NA KTORY PRAGNE ISC!!!! <3
7. Jaki jest twoj ulubiony kolor?
Ymm.. Powiedzialabym, ze pomaranczowy (ogolnie to marchewki maja taki kolor XD) A tak serio to moim ulubionym kolorem jest kolorowy :)
8. Kto z 1D jest twoim ulubiencem?
Nie mam ulubienca.. Kazdego z nich kocham na swoj sposob! <3 Wszyscy sa slodcy, mili i uczynni <3 
9. Masz szczesliwa liczbe? Jesli tak - jaka to liczba? 
69 zawsze przynosi mi szczescie <3 
10. Ile plakatow masz w swoim pokoju i z kim one sa?
Na scianach nie mam zadnego, bo swiezo malowane, ale w szafce mam chyba z 30 (tylko te z 1D)  a jakies drugie 30 mam z roznymi gwiazdami :) 
Wiec teraz ja nominuje blogi (trzy) :
1.    http://fani-onedirection-1d.blogspot.com
2.  http://myficdaydream.blogspot.com
3.http://all-you-need-is-love-onedirection.blogspot.com
A oto pytania :)
1. Czego oprocz 1D sluchasz? (zespoly)
2. Ulubieniec z 1D?
3. Twoja ulubiona piosenka? (Nie musi byc One Direction)
4. Jakie masz zainteresowania?
5. Skad jestes? 
6. Ulubione danie?
7. Znasz jakiegos Boy Directionera? Jesli tak - napisz kto to :)
8. Masz rodzenstwo? Lubia 1D?
9. Ulubiony kolor?
10. Jaki masz kolor scian w pokoju :)

Nom :) A pierwszy rozdzial powinien pojawic sie juz w sobote :) <3 
~Lux

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz